Klientský servis a administrativní podpora
Hledáme kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu – bude prvním kontaktem pro naše klienty a zároveň podpoří chod administrativního zázemí. Nabízíme kombinovanou pozici, která spojuje přímou práci s lidmi a zodpovědnost za administrativní agendu v klidném a smysluplném prostředí psychoterapeutické kliniky.
Tato pozice je vhodná i pro studenty oborů psychologie, sociální práce či adiktologie.
Co bude náplní vaší práce?
- komunikace s klienty – telefonicky, e-mailem i osobně (zodpovídání dotazů, poskytování základních informací o službách)
- práce s rezervačním systémem a vedení klientské agendy
- spolupráce s terapeuty, lékaři a dalšími členy týmu
- péče o plynulý chod recepce
- administrativní činnost
Koho hledáme?
- empatickou a profesionální osobnost, která zvládá různé situace s klidem a respektem
- spolehlivého, pečlivého a organizačně schopného člověka
- výhodou je zkušenost z podobné pozice (klientský servis, zdravotnická recepce, administrativní podpora apod.)
Co nabízíme?
- smysluplnou práci v respektujícím a bezpečném prostředí
- práci v týmu, který staví na profesionalitě a vysoké kvalitě služeb
- přátelský tým a zázemí zavedené soukromé kliniky s komplexním bio-psycho-socio-spirituálním přístupem
- flexibilní pracovní úvazek dle dohody (částečný nebo plný)
Jak se přihlásit
Pokud vás zaujala možnost pracovat v NEO Centru, zašlete svůj životopis a motivační dopis na naši e-mailovou adresu: anna.hindova@neocentrum.cz . Těšíme se na vaši přihlášku a na to, že společně budeme pomáhat lidem překonávat životní překážky.
Potřebujete pomoc?
Můžete nám poslat zprávu nebo nám zavolat každý den od 8 do 20 hodin. +420 228 226 101
Tato webová stránka používá cookies
Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies v Zásadách používání cookies.